Vis de copil- Malaguti Grizzly 12

Plus 54 more

Cine nu a visat in copliarie sa aiba o jucarie cu motor? Propria ta motoreta, cu care sa mergi departe si traiesti poate pentru prima data senzatia de libertate deplina, sau sa fi un rider adevarat? Poate ca a venit drept cadou de la unchiul cel cool sau ai mostenit una de la fratii mai mari, un lucru e clar, pasiunea pentru reparatii a fost, aproape deodata, nascuta.

Motocicleta din clip este un Malaguti Grizzly de 12, pe care l-am cumparat la un pret modifc, cu gandul la o motocicleta pentru nepoate sau un pit bike amuzant pentru copiii mari din familie.

A fost gasita parasita intr-un cotet cu gaste, unde a stat mai multi ani, deoarece nu pornea. Povestea completa in video si in pasii de mai jos.

Rezumat: Dupa o spalare temeinica si degresare a pieselor cu WD-40, am constat urmatoarele probleme: mansoane rupte, protectie ghidon lipsa, manete de frane rupte, lant ruginit si cu verigi lipsa, lipsa rotita lant, lipsa cric, sudura scarite, carburator neconectat si plin de apa. Apoi au aparut si alte probleme, precum rulmenti si semeringuri duse in motor, furci care curgeau, defecte optice, suruburi rupte, etc.

Dupa inlaturaraea carenelor, a suspensiei, conductelor, cablurilor si motorului, cu ajutorul WD-40, multe suruburi fiind blocate dupa anii de stat, am refacut toate garniturile rupe, din clingherit, am curatat carburatorul si am schimbat rulmentii si semeringurile din motor. Am demontat rotile, am curatat placutele de frane si am trimis suspensile catre un service specializat. Am sablat toba si chiuloasa si le-am trimis catre vopsitorie.

Din dezmembrari am procurat un nou lant, rotita sa, manete de frane si scarite. Am folosit niste mansoane pe care le aveam si am cumparat o protectie noua de ghidon.

Am montat motorul inapoi in cadru, suspensiile, rotile, toba si carenele, apoi am pornit motocicleta, pentru prima data, dupa multi ani de stat.

Desi procesul este descris pe scurt, acesta a necesitat 1 luna si jumatate de eforturi sustinute pentru a dezmembra motorul, schimba rulmentii, semeringurile, gasi piesele lipsa, curata carburatorul, sabla si remonta totul. Inca nu stiu pe ce drumuri va merge motocicleta. Dar un lucru e cert. O sa ii aduca foarte multa fericirea cuiva. La fel cum mi-a adus mie sa lucrez la ea.

In pasii de mai jos se vede intregul proces si pasiunea investita, pentru a face un vis de copil sa devina realitate.

Pasul 1: Curatarea

Se curata motocicleta. Detalii si atentionari in video.

Pasul 2: Desfacerea Carenelor, Suspensilor si a Motorului din Cadru

Plus 21 more

Se desfac carenele, motorul, toba, carburatorul.

Detalii si atentionari in video.

Pasul 3: Curatarea Carburatorului, Motorului si Schimbul de Rulmenti/ Semeringuri

Plus 9 more

Se desface motorul, se curata carburatorul si se schimba rulmentii si semeringurile. Detalii si atentionari in video.

Pasul 4: Sablarea

Se sableaza piesele corodate. Detalii si atentionari in video.

Pasul 5: Montarea in Cadru

Plus 10 more

Se monteaza totul inapoi in cadru. Detalii si atentionari in video.

Pasul 6: Pornirea

Se porneste motorul. Detalii si atentionari in video.

distribuie

Contactați-ne

TEMAD CO SRL Șos. Cristianului 12 Brașov, România

© 2025 Compania WD-40. Toate drepturile rezervate

Conectați-vă 👋

---------- Sau ----------

Ai uitat parola?

Aveți nevoie de un cont? Înscrieți-vă gratuit.

Ai uitat parola?

Nu este o problemă. Introduceți adresa dvs. de e-mail de mai jos și vă vom trimite un link pentru a o reseta.

Anulează

Creați un cont

Anulează